25 Kasım 2011 Cuma

Tembel ben :)

Ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı. Neler neler neler oldu. Askerlik bitti. Sarı kafam 2 yaşını devirdi. İki yaş bunalımlarımız başladı. İstanbul'daki yaşamımız bitti Ankara'da yaşamaya başladık. 6 senelik bunalımlı iş yaşamımdan istifa ettim. Evde yaydım yatıyorum. Kuzucumla birlikte günleri tüketiyoruz. Yarım gün kreşe gidiyor. Kalabalık bir ortamdan yalnız bir ortama gelince çok zorlandı. Kreşe çok kolay uyum sağladı. Daha neşeli daha mutlu bir çocuk oldu ve daha kaliteli zaman geçirir olduk. Ankara'yı sevemedik. Hiç arkadaşımız yok. Yavaş yavaş edinmeye çalışıyoruz. Birkaç blogger arkadaşımız var. Onlarla görüşmek bir türlü nasip olmadı inşallah ileriki günlerde görüşebiliriz. Çalışmanın beni nekadar baydıgını geçmiş yazılarımdan hatırlayanlar vardır. İstediğim durumdayım evdeyim ama hiiiç zevkli değil. İnsanın hiç arkadası yoksa ne yapacak. Gezmekte bir yere kadar. Dışarı çıksan kahve içmek istesen tek başına nereye kadar içeceksin. Hiç bir yeri bilmiyoruz. Yavaş yavaş öğreniyoruz. En çok yeme içme kısmında zorlanıyorum. İstanbul'daki çeşit ve kalite malesef burda yok. Araya araya bulacagız inşallah :D
Vaktim sarıkafamla geçiyor. Kitap okuyorum nette geziniyorum arada dısarı cıkıyorum başkada birsey oldugu yok :)

Hiç yorum yok: