31 Ekim 2008 Cuma

Maşallah Maşallah

Bugünlerde sabahları uyanmakta zorlanmıyorum. Maşallah kendime.
Son iki gecedir. Aynı konulu ama oyuncuları farklı bir rüya görüyorum. Uzun bir süredir kafamı meşgul edip beni strese sokan bir konu ile ilgili. Çok korkarak aynı saatte uyanıyorum. Allah ım yardım et demekten başkada birşey bulamıyorum. Kalbim sıkışıyor düşündükçe. Bu düşüncelere yaklaşık 11-12 sene önce kapılmıştım. Sonra toparladım kendimi. Ama son 4-5 aydır tekrar takılmış durumdayım. Eğer bu durum devam ederse ciddi manada tedaviye ihtiyacım olabilir. Kimseye anlatamıyorum çünkü. Daha doğrusu kelimelere dökemiyorum. Pofff neyse.
O kadar kitap okuyup yazmayı ve konuşmayı beceremeyecek kadar kelime hazinesi kısıtlı olan tek insan benim heralde. Duygularımı düşüncelerimi doğru dürüst ifade etmeyi beceremiyorum bir türlü. Güzel konuşan güzel yazan insanlara o kadar imreniyorum ve hayranımki. Allah bana bir evlat nasip ederse bu konularda bana benzemesini hiç istemem. Eşime benzemesini isterim. Eğer nasibimde yoksa bir sorun yok zaten :)
Bugün arkadaşımın kına gecesi var. Ben hala doğru dürüst birşeyler alamadım. Artık evdekilerle idare edeceğiz. Yarında düğün var. Yarın geçen sene gittiğim y.em.ek.ku.rs.undan arkadaşlar buluşacaklarmış. Bende gitmek istiyorum. Bakalım yarının programı nasıl olacak ona göre ayarlamaya çalışacağım.
Eşim ye.t.er.lili.k sı.na.vına çok takılıyor ve çok strese giriyor. Bir haftada üç kilo verdi zavallım. Sakinleştirmeye çalışıyorum ama nafile. Dün baktım kaplumbağa ile sohbet ediyor. Amanın dedim adam elden gidiyor duruma müdahale ettim hemen :))) Şu sınav geçsede rahatlasak. Bu sınav yüzünden bayram tatili içinde plan yapamıyorum.
Boynum çok ağrıyor. dün iş çıkışı gittim doktora yarım saatle kaçırmışım. Telefonda yanlış saat vermişler. Gün içinde bir ara tekrar gideceğim. Muhtemelen fi.zi.k te.davi önerecek. Mayısta önermişti. T.ü.p.be.be.k te.da.visi başladığı için gidememiştim. Faydası olur umarım.

<>

2 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

Allah acil şifalar versin canım boynun konusunda alternatif tıpla ilgili olumlu düşüncelerin varsa sana birini tavsiye edebilirim

şu yeterlilik stresi nemenem
bişiymiş yaşadık gördük eşin de hayırlısıyla başarılı olur inşaAllah

tedarikmucize dedi ki...

geçmezse tavsiye alabilirim canım :)

şu yeterlilik bir bitsede bende rahatlasam :)