4 Kasım 2008 Salı

Ayh!!!

Fizik tedaviye başladım. İki günlük performans idare eder. Seanslar sonrası işe gelmeyip eve gitsem sanırım daha çok faydasını görürüm ama gittiğim yerin çalışma saatleri ve randevuları o kadar terski başka çarem yok. İnşallah faydasını görürüm.

Az önce eşim telefon etti marketteyim ne lazım dedi. Bende birkaç saat önce ihtiyaçları almıştım. Birşey lazım değil dedim şaşırdı. Nasıl olsa ararsın birazdan ben dolaşim dedi. Ben aramadım. Geri aradı. Hayret aramadın dedi. Ben zaten almıştım deyince ufak çaplı bir azar işittim :))) Bu arada aklıma bir iki şey geldi onları söyledim ama bizimki ne olduğunu anlayana kadar beni çatlattı :)))

Haftasonu arkadaşımı evlendirdik. Her gelin gibi arkadaşım gelinlikle çok güzeldi. Allah iki cihan saadeti versin inşallah.

Pazar günü annemlerle geçirdik. Piknik gibi birşeyler yaptık. Güzel geçti.

Cuma ve Cumartesi nazarmı değdi nedir eşimle tartışma halindeydik. Sanırım ikimizde gergindik ve birbirimizde patladık. Neyseki sonra gönüllerimizi aldık :)

Emine babasını kaybetmiş çok üzüldüm çok kötü oldum. Allah sabır versin. Babasının mekanı cennet olsun.

Babamla aramızda hep mesafe olmuştur. 21-22 yaşıma kadar bu mesafeyi babam koydu hep. Yanında oturmak konuşmak vs mümkün değildi. Bu yaşlardan sonrada artık ben koymaya başladım. Elimde olmadan yaptım ama bunu. Halada devam ediyor. Çekingenlik ve korkuyu atamıyorum napim. Samimi baba kız ilişkileri hayatta kıskandığım tek şey sanırım.


<>

Hiç yorum yok: