30 Ekim 2008 Perşembe

Gezesim var...

Hava çok güzel. Gezesim var.
Arkadaşla dışarı çıktık nefis bir yemek yedik geldik. Ne yediğimizi söylemiim :)))
Bugünü pazartesi sanıp bu hafta nasıl geçer diye hayıflanıyordumki perşembe olduğunu farkedip rahat bir nefes aldım :)
Salı günü lise arkadaşlarımla güzel bir gün geçirdim.
Çarşamba evde miskin miskin oturdum. Evdeki artık ipleri uc uca ekleyip battaniye örüyorum.Onunla uğraştım. Renk uyumu sıfır. Bence güzel oluyor :)
Eşim geldi. Yemek yedik. Arkadaşı aradı. Kalktık onlara gittik. Allah a şükür ne giderken ne gelirken trafik bizi bunaltmadı. Güzel bir gün geçirdik beraber. İnsanın sevdikleriyle vakit geçirmesi bütün stresini sıkıntısını alıp götürüyor. Keşke daha çok birlikte olma imkanımız olsa.
Lise arkadaşlarımdan birisi bu cumartesi evleniyor. Yarın kına gecesi var. Onun için mutluyum. İyi bir insan. Eşide maşallah çok iyi. İnşallah çok güzel mutlu bir yuvaları olacak. Görümceside benim işyerimde çalışıyormuş :)
Lise arkadaşlarımdan diğeride inşallah birkaç güne tayin olacak ve güzel biryerlere gidecek. Bende fırsat buldukça ona kaçacağım :)
Af kesinleşti. Benim hevesim kaçtı. Beynim sepet gibi. Hazır tez var dedim danışmana yenisine ne gerek var. Yok yeniden yazalım dedi. Pofff. Biraz ona sıkılıyorum. Gerçi master tezi fazla kastırmaya gerek yok ama üç sene elime hiçbirşey almadımki.
Pazartesi çalışmak isteiğim konuyla ilgili bir seminere katılacağım. İşyerinden birisi benim bu konuyla ilgilendiğimi biliyor benide kayıt ettirmiş sağolsun. Bakalım faydalı olur inşallah. Banada değişiklik olur.

Hiç yorum yok: