1 Mart 2012 Perşembe

kabz

Dun haberlerde ankara da kar yagisi 3 aydir aralimlarla devam ediyor dediler. Demekki biz 3aydir evde hapis durumdayiz. Bende artik sabir kalmadi. Kar kis cok severim. Hele kar lapa lapa yagarken acayip huzur bulurum. Fekat sonrasi buzzzzzzzzz. Markete bile gidememek. Yine heryer bembeyaz yine evdeyiz. Benim icim daraliyor. Kuzumla duzgun vakit geciremiyorum oynamak istiyor. Elimden geleni yapiyorum. Sonra oda bikiyor. Su sira en sevdigi oyunlar karsilikli araba surmek onlar carpistirmak. ve puzzle yapmak. Puzzleri yapip bitirince okadar mutlu oluyorki guldugunu gormek huzur veriyor. Hic degilse elimde kuzum var diyorum.

Kendime bu sehirde bir cevre olusturmaya calisiyorum. insallah baharla birlikte daha guzel olacak hersey. daha keyifli ve mutlu gececek.

Kuzum simdi uyuyor. Bende kahve keyfi yapiyorum.

Gecen cuma 16 subatta 18.00 civari ufak bir operasyonla 15 senelik gozluklerimden ayrildim. cok agrim oldu uc dort gun. sonrasinda hafif batmalar. simdi daha iyi. sadece yormamam gerekiyor. hala net degil.zamanla duzelecek insallah. gozluksuz hayata alisamadim daha :)

Hiç yorum yok: