23 Aralık 2010 Perşembe

Günaydın

Şef yok rahatım dedim müdür yapıştı bir sürü iş verdi ama kafamda saman gibi. Sarı kafam sağolsun 5.5 da uyandı sonrada kımıl kımıl kımıl deli etti beni. Beyefendi uyanmış ben duymamışım. Beşikte dikilmiş hooo looo hheee diye sesler çıkarıyor. Gözümü bir açtım ağzındaki emziği aldı küt yere attı sırıtıyor birde. Aldım yanıma yok uyumuyor serseri. Kalktım mama hazırladım biraz içti öyle yatıyor gözler sonuna kadar açık. Uyusana olum dedim. Tepkide yok. Döndüm arkamı yattım bende :) Baktım uyumuş.Bende kesik kesik uyuyunca kafam bir garip oldu. Neyse yanlış yapmadan şu işi hallederim umarım.

Eşimle dün yarım saat kadar konuştuk. Yarım saat boyunca ağladı durdu.Bbende kötü oluyorum o öyle yapınca. Dün doktora gitmişti kalbine bakacaklardı. Çok şükür ciddi birşey yokmuş. Efor testi yapmamışlar alet yokmuş. Komutanına söyle seni zorlamasın demiş doktor. İnşallah dinler komutan çok ters biri değilmiş. Hastanede beklerken 1.5 yaşlarında bir çocuk görmüş oğlan aklıma geldi çok kötü oldum diyor. Keşke çocuk doğmadan gidip geleydi benim hasretim bu kadar yıpratmazdı :) telefonda cazgırlık yapar adama ohh kafamı dinleyeyim moduna sokardım ama işin içine çocuk girince elin kolun bağlı kalıyor :/

3 yorum:

yasenin dedi ki...

hoşgelmişsin bebişin hayırlı olsun eşinede tez zamanda kavuşursunuz inşallah.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Blogcu anneye biraktigin yorumu okuyunca geldim:)
Sari kafaya sevgiler...
Blog listeme aliyorum sizi ana-ogul:)

Unknown dedi ki...

ne guldum senin su son satirlarina:) Allah esini hayrili insanlarla karsilastirsin,hakikaten ileri yaslarda askerlik yapmak ve o askerin esi olmak cok zoooor...