9 Ocak 2010 Cumartesi

İyiki doğurmuşum :)

Salı günü iki aylık olacak oğlum. Bir türlü toparlayıp yazamadım. Şimdi bile kaç kerede bu yazıyı bitiririm bilemiyorum. Uyuyor ama uyanma emareleri gösteriyor. Benimde uykum var. Kafam pek yerinde diil.
Oğlumla hayat çok güzel gidiyor. Maşallah çok uslu bir bebek. Arada sıkıntılar oluyor tabiiki ama hiç umrumda bile olmuyor. Herşeyi güzel geliyor oğluşumun. Ağlaması bile o kadar tatlıki :)))
Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Herşey ona ayarlı. Uyudu uyandı acıktı doydu altını kirletti temizlendi banyosu vs. Şikayetcimiyim hayır. Çok büyük keyifle yapıyorum. Tek endişem iyi bir anne olabilecekmiyim onu iyi bir şekilde yetiştirebilecekmiyim. İnşallah becerebilirim diğer kısımlarıda.
Yazacak çok şey var ama beynim durdu bir anda. Bu kadar beklettikten sonra sizlere oğluşumun birkaç resmini göstermem şart oldu :) Birkaç güne kaldırmak üzere işte karşınızda minikim :)


Doğduktan birkaç saat sonra :) Doğum fotoğrafçımız sevgili Züleyha'ya çok teşekkür ederiz. Müthiş kareler yakalamış.

Buluşma anımız. İlk bakış :) O gün bugündür böyleyiz :)

Son halimiz :)

Sünnet olduk doğar doğmaz. 45 günlükkende mevlütümüz okundu :)

11 yorum:

Fosi dedi ki...

maşallah annesi,pek sevimli bir oğlan bu,
sağlıkla,mutlulukla büyür inş.

tedarikmucize dedi ki...

amin fosi çok teşekkürler

Fosi dedi ki...

amin canım,
ne güzel değil mi,
mis gibi kokuyor,
yumuşacık,
ve çok da çabuk geçiyor zaman...
benim ikinci oğlumun dişleri bile çıktı...
her bir gelişim ayrı heyecan...
hoşgeldin cici anne!

tedarikmucize dedi ki...

harika birşey kokluyorum öpüyorum doyamıyorum ve zaman jet hızıyla geçiyor :)

Fosi dedi ki...

çok güzel keyfine bak,
ve fotograftan çok video çek!
ben bir tek buna pişmanım :)

tedarikmucize dedi ki...

evet videomuz az. hele doğdugu günden çok az:(

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Maşallah sübhanallah:)o kadar çok baktım ki sizden haber almak için görünce şaşırdım hele ki meleğini görünce gözlerim doldu boğazım düğümlendi.Rabbim imanlı ihlaslı sağlıklı sihatli analı babalı büyütsün.Meleğini bol bol kokla benim içinde:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yass dedi ki...

o kadar sevındım kı..allah mutlu omurler versın

iMRAN dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun inş. Yazdığınızı görünce çok sevindim uzun zaman olmuştu... Çok tatlı maş. minik oğlunuz benim yerime o Cennet kokusunu koklayın...

tedarikmucize dedi ki...

amin sedacım çok sağol sende tadarsın inşallah.

çok teşekkürler yass amin.

imran koklarım çok teşekkürler.