7 Eylül 2009 Pazartesi

76 gün (neredeyse :P)

Çok sıcak. Terleme nedir bilmeyen ben sürekli terliyorum. Sanki tepemden sürekli su döküyorlar. Günde bir damacana su içtiğim halde kum döküyormuşum :) Daha fazla içmeye çalışıyorum. Düzelmiştir umarım. Geçen hafta şe.ker te.stini yaptırdık. Çok güzel çıktı. Maşallah. T.s.h sınırdaydı tekrar bakıldı oda normal. Perşembe kontrol var bakalım beyimiz ne kadar büyümüş :) Attığı tekmelere bakılırsa baya kuvvetlendi ve boyu uzadı :) Maşallah. Bazen canımı acıtsada çok seviyorum kıpır kıpır olduğu zamanları. Rabbim isteyen herkese nasip etsin böyle anları yaşamayı. Hayal gibi gelirdi ama elhamdülillah nasip oldu. Kucağımıza aldığımız günleride göreceğiz.İnşallah.
Bugün halsizim, yorgunum, uyumak istiyorum. Midemde fena. Oğlumda sağda çalışıyor bugün. Aynı yere sürekli vurup duruyor. Sandalyede oturmamdan rahatsızmı oluyor acaba. Valla bende yoruldum ama yapacak birşey yok :)
Hafta sonu erkek kardeşimin kız isteme töreni vardı. Herşey çok güzeldi. Hep böyle gider umarım. Çiçeğimiz ve çikolatamız :

Geçen hafta sonuda eşimin erkek kardeşine (bizimle kalan) kız istedik. Onunkileri çekmeyi unutmuşum. Onun bütün işleriyle ben ilgileniyordum koşturmaktan unutmuşum. Birde kız evinde pek samimi bir ortam yoktu rahat edemedim. İnşallah hayırlı olur.

3 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

pek bereketli geçmiş günleriniz... rabbim hayırlı yuvalar kurmalarını nasip etsin...
sıcak havalarda hamilelik çok zor oluyor... ben temmuzda doğum yaptım ama birde bana sor. sanki fırının içindeyim sürekli odun atılıyo fırına... hiç okadar sıcaklandığımı hatırlamam...
rabbim hayırla, sağlıkla kucağına almanı nasip etsin oğluşunu...

firdevs dedi ki...

:) canim her seyin yolunda gitmesine cok sevindim :) bir tanidigim 15 yillik evli ve cocugu olmuyordu . simdi 2,5 aylik hamile :) Allah gercekten herkese nasip etsin :)

bebegin odasi hazir demissin , merak ettim dogrusu :)

tedarikmucize dedi ki...

amin canım çok sağol. çok şükür ağır zamanlarımda hava serinliyor. ama yinede çok bunaldım. amin inşallah.


firdevs, herşeyin zamanı vakti gelince oluyor demekki. biz sabırsısız sadece. odayı aldık ama düzenleme filan bitmedi. bitince resimlicem inşallah.