19 Haziran 2009 Cuma

Elhamdülillah herşey yolunda....

Çok şükür oğluşum çok iyi. Maşallah Barekallah. Yemek yiyip yatıyoruz ana oğul :) .Göbeğim büyümeye başladı :p Dün iğnemizi ve kontrolümüzü olduk. Hafif kanamalı bir bölge vardı ama çok ciddi diil dedi doktor. Bebeğim 209 gr olmuş. Elleri ayakları kafası göbişi herşeyi maşallah düzgündü. Uzun ince parmakları olacak dedi doktor. Eşiminde benimde ellerimiz öyledir. Eh öyle olması gerekir dimi :p Rahatlamış bir şekilde eve geldik. Bir haftadır wc harici kalmıyordum. Namaz ve yemek içinde kalkıyorum artık. Allah ın izniyle birşey olmaz. Biraz sıkılıyorum. Fazla şikayet etmiyorum dillendirmiyorum. Şükürsüzlük olmasın diye. İnşallah bebeğim geldikten sonra acısını çıkaracağız :) Annem kayınvalidem eşim kızkardeşim bana iyi bakıyorlar Allah razı olsun. Az az sık sık ve sağlıklı besleniyorum. İşe giderken pek beslenemiyordum. Streste cabası. Herşeyde vardır bir hayır. Artılarından biride işyerinin sıkıcı bunaltıcı ve stresli ortamından kurtulmam oldu. Kilo durumumda maşallah çok iyi :) Şubatta başladı hamileliğim ve ben bu zamana kadar 1 kilo almışım :p Doktorda şaşırdı bende şaşırdım çünkü yiyip için yatıyorum :))))
Haftaya üç aylar başlıyor. Bereketli geçer inşallah. Uzun süredir ihmal ettiğim okumalarımı yapabilirim inşallah.

Hiç yorum yok: