1 Nisan 2009 Çarşamba

Anlayış

Şu patron değişme olayı olduğundan beri yan masadaki pek muhterem mesai arkadaşım anlamlandıramadığım bir şekilde değişti. Sanki bir zafer kazanmışcasına ortalıklarda dolanıyor. Sürekli birileri yanına gidip geliyor. Gelen sayısı en az üç. Sürekli vır vır konuşuyorlar ve her gelene kahve yapıyor. Buda günde 4-5 kez kahve pişmesi demek oluyor ve ben kahveyi çok seviyorum. Kendisini uyarmıştım yapma canım çekiyor ve içemiyorum diye. Yaa çekmesin diyor birde .......... Boşluğa bir sürü şey sıralıyorum ama içimden :)
Bu kalabalığa bu gürültüye katlanamıyorum ve ben aksi huysuz sinirli bir insan olarak çok fena tersliyeceğimden korkuyorum kendisini yada gelenlerini. Dün hatta bir tanesini kibarca tersledim ama anlayana.
Bu siyaset ne menem birşey insanlar böyle fırıldak oluyorlar iki dakkada ya. Daha cuma günü herşey ne kadar normaldi. Ama birden yönetim değişti ve herkes değişti. Benim anlayamadığım neden herkes gelip burda oturup bu muhabbeti yapıyor. Bazen yüksek sesle bazen fısır fısır ne kadar ayıp bir şey ya. Takma diyorum kendi kendime ama akşama kadar kulağımın dibinde (yaklaşık 1 m mesafede) fısır fısır konuşulduğu için takmamak mümkün diil.
Rahmetli Muh.sin.Yazı.cı.oğlu (mekanı cennet olsun) ne güzel söylüyordu. Bir saniye sonramız garanti diilken fırıldak olmanın ne anlamı var diye. Keşke herkes bu bilinçte olsa ama nerdeeee.....

Hiç yorum yok: