27 Ocak 2009 Salı

Yoğun...

Geçiyor bugünler.

Hasta oldum. Dört gün yataktan kalkamadım. Rapor aldım. Bir sürü ilaç içtim. Zar zor düzelttiğim midemi bozdum. Mide ağrısı çekiyorum. İşyerimi hala sevmiyorum. Elim kolum kalkmıyor çok yorgunum. Depresyondayım yine. Fırsat buldukça duygusal şarkılar dinleyip kendimi iyice bunalıma sokuyorum :))))))

Şimdi şunu dinliyorum. Çok tatlı bir şarkı bence. Bu kişiden dinlediğim ilk şarkı :)

Onbir şubatta şurada olacağım inşallah. En çok gitmek istediğim yerlerden biriydi. Bir fırsat çıktı ve gideceğiz inşallah :) Tavsiyelere açığım.

Sürekli birileri geliyor yazamıyorum bir türlü...............

4 yorum:

Esra dedi ki...

Hazırlıktayken okulun gezisiyle gitmişytim Urfa'ya.Çok güzel gerçekten de.Turla gidiyorsan zaten belli başlı görülmesi gereken yerlere gidip görürsün inş.yani gördüğüm yerleri tavsiye etmeme gerek yok:)
sıra gecesine katılmayı kesinlikle tavsiye ederim,çok eğlenceli oluyor,zaten gidersin heralde..
eski günlerim aklıma geldi,çok güzel geçmişti gezimiz.inş.yine gitmek nasip olur bizlere de.
sana iyi yolculuklar,iyi eğlenceler...

tedarikmucize dedi ki...

Turla gitmiyorum esracım. Eşimle gideceğiz. 3 gün kalacağız. O bir konferansa katılacak 2 sunumu var. programı belli değil ama sanırım 2 günü konferansta geçer. akşamları ve bir gün gezme şansımız olacak. belli başlı yerlere gideriz muhetemelen.sıra gecesi bende istiyorum ama bakalım :)
okulda bende çok gezdim bizim bölümün ününü duymuşsundur bol bol gezdik. güneydoğuya izin alamamıştık o zaman kısmet olmadı. bir orası kaldı.inşallah onuda kendimi halledicez ileride :)

AYSUN dedi ki...

İyi eğlenceler efenim:)

tedarikmucize dedi ki...

teşekkür ederim :)