13 Ocak 2009 Salı

Seb.ze.ci oldum :)


Dün gittim pazara bir sürü sebze aldım. Tezgahta çeşit çeşit sebzeleri görünce dayanamıyorum ne yapayım :) Fazla almıyorum. Herşeyden yarım kilo yada bir tane :) Pazarcılar biraz bozuluyor ama benimde kendilerine yabancı olmadığımı öğrendiklerinde yardımcı oluyorlar :p
Mesai bitimine yarım saat kala babam telefon etti. Is.pa.nak.lı b.öre.k yaptım sizi bekliyoruz dedi. Hiç gidesim yoktu. Fekat babamın lügatinde hayır yoktur. O istiyorsa gitmemiz gerekiyor. Bende yarın bir gün birini kaybedersem bugüleri ararım diye ne kadar istemesemde gidiyorum artık. İlk ben gittim. Börek fırındaydı. Ke.re.viz i ve karnı.baharı da çıkardım. Annemin pişirdiği kar.nı.ba.harın üstüne tanımam :) Ker.evi.zi salata yaptık. Karn.ı.ba.har ıda annem pişiriverdi sağolsun :) o sırada bö.rek pişti. Çayla yedik. Gerçekten çok lezzetliydi. Herşeyini babam hazırlamış. Ispanakları yıkamak hariç :))) Oturduğu yerden kalkmadan iş yaptığı için babam lavaboda dikilmek pek ona göre değil :) Ocak başında dikilebilir :)
İç harcı hazırlamış yufkaları sarmış gayet düzgün. Sadece baharatı biraz fazlaydı. El ayarı bozuktur biraz acı ve baharat konusunda.
Annem balık almış ama böreği yedirmek için babam balıkları pişirtmedi. Eşim geldi. Baktı ortada hiçbirşey yok. Ocakta kar.nıbahar pişiyor. Bunu yiyeceksin birşey yok dedim. Anneme birşey diyemiyor bana sessizce yaa ben bunu yemem başka birşey hazırla diyor :)))) Sonra daha fazla eziyet etmeyeyim dedim. Böreği ve balığı gösterdim. Sevindi zavallım :)))) Eğer babam yiyeceksin deseydi o karn.ıba.harı yemek zorunda kalacaktı :)))))))))) Asla itiraz edemez babama :p Bugün eve geç gideceğim. Yüz.me der.sim var. Ama gidince aldığım br.oko.liden çorba yapmayı planlıyorum. Yoksa başka türlü tüketmemiz mümkün değil. Çorba halinde olunca eşimde yiyor. Yoksa ağzına koymaz.
Eşim akşam kayınvalidelere uğrayacak. Kayınvalidemi aradım bana mer.cime.k köftesi yapıp yollarmısın dedim :P (yüzsüz gelin:))
Yukarıdaki resim geçen haftaki pazar alışverişimden. Bu haftakileri çekmedim. Ispanakta vardı ama resmi yok. Çorba mer.cimek.li sebze çorbası. Tav.uk haş.layıp su.yunuda koydum bence nefis bir çorba oldu :) Bro.kol.i hav.uç. ke.re.viz(yaprakları) pa.tat.es soğ.an sa.rım.sak doma.tes var içinde.

Şunuda okumadan geçmeyiniz....

Hiç yorum yok: