4 Aralık 2008 Perşembe

Gel tatil gel...

Allah ım bugün daha perşembe. Hiç çalışasım yok. Çok değişik bir durum dimi :) Ya ben bu hafta çok sıkıldım ve gergindim yada bu hafta geşen müşteriler çok aksiydi. Üç taneden iki tansesiyle mutlaka tartıştım :) Bugün ve yarınıda herhangi bir zaiyat vermeden geçirsem çok sevineceğim.
Annemin yarın günü var akşam ona yardıma gideceğim. Yarında kaçabilirsem gidip akşam hazırladıklarımızı yiyeceğim :p
Dün çamaşırları yıkadım. Henüz bavulu hazırlamadım. Yarın akşam kayınvalidelere gideceğiz. Salı ya kadar ordayız. Salı sabah erkenden yola çıkacağız. Kuzey egeyi gezmeyi planlıyoruz. Genel hatlarıyla güzergahımız belli. Nerde ne zaman kalacağımız belli değil. Akşam olduğunda nerdeysek o zaman karar vereceğiz. Eşimin arkadaşlarıda olacak bizimle. Onları memleketlerinden alacağız. İnşallah bir aksilik çıkmaz. Kafamızı dağıtırız.
Kayınbederime ve erkek kardeşlere dün hediyelerini aldım. Kayınvalidemede bugün birşeyler bakacağım. Hediye almayı çok seviyorum ama birde kararsız olmasam :)

3 yorum:

AYSUN dedi ki...

Şimdiden iyi tatiller o zaman:)

Büşra dedi ki...

hayırlı bayramlar, umarım tatil dilediğiniz gibi geçiyordur.

tedarikmucize dedi ki...

Teşekkürler aysun ve uragan :)