31 Aralık 2008 Çarşamba

2008 in son postu...

Bugün işler çok sakin hayırdır inşallah :) Havanın soğukluğu yağmurun yağması ve akşama yapılan hazırlıklarmıdır buna neden bilemiyorum. Gün sakin geçsin lütfen çünkü hiç çalışasım yok :) Dünden kalan bazı işlerim var onları tamamlamalıyım. Fotoğraflarımı düzenlemeliyim. Tatil fotoları öylece duruyor :)
Hüzünlüyüm biraz 2008 de bitti. Son birkaç senedir yeni bir yıl için heyecanlanmıyorum ben. Aksine hüzünleniyorum. Zamanın bu kadar hızlı geçmesini istemiyorum. Yapmak istediklerimi yapamadan zamanın tükenmesi beni çok korkutuyor.
Akşam annemlerde olacağız. Her sene olduğu gibi. Bana kalsa her zamanki gibi evimde koltuğuma ayaklarımı uzatıp örgümü elime alıp çayımı içemek eşimle sohbet etmek yada seyredemediğim di.zi.leri netten seyretmek isterdim :) Fekat annemlere gitmemiz gerekli :) Misafirleri var. Yardımcı olmalıyım. Ayrıca köyden hindi geldi ve ben hindiyi çok severim :D İç pilav pişireceğim. Geçen seneki çok güzeldi bakalım bu seneki nasıl olacak. Pasta yapamadım. Çok üşendim. Dün zaten eve geç gittim. Akşam yüzme dersim vardı. Çok yorgundum. Hazır bir pasta alır giderim artık. Kişi sayısını öğrenmem lazım :) Çok kalabalık olmasın lütfen :S
Kendime ördüğüm süveteri daha bitiremedim bir yakası kaldı yapılacak. Seneye biter sanırım :))))))) 2009 da bu süveteri bitirmeyi diliyorum :p
Bir tane patik ördüm ilk denememdi fena olmadı sanırım. Eşim çok güzel olmuş dedi. Patiği eline aldı aldı sevdi :(( İnşallah kendi bebeğimizede örmek ve giydirmek nasip olur.
Benim müşteriler dökülmeye başladılar. Bana müsade. Seneye görüşürüz :pppp
2009 un benim kendi adıma daha imanlı ve Allah a daha yakın geçmesini istiyorum.
Ailem için (eşim ve ben) hayırlı bir evlat getirmesini istiyorum.
Babamın alkolü bırakmasını ve sağlığına daha çok dikkat etmesini istiyorum.
Annemin daha sağlıklı olmasını istiyorum.
Kızkardeşimin hayırlı bir insanla evlenmesini ve hayırlı bir iş bulmasını istiyorum.
Erkek kardeşimin işinde kendini geliştirebilmesini istiyorum.
Annemin ve babamın (eşiminkiler) daha sağlıklı olmalarını istiyorum.
Ortanca erkek kardeşin hayırlı bir iş bulmasını istiyorum.
Küçük erkek kardeşin onun için hayırlı olacak bir bölümü ve üniversiteyi kazanmasını istiyorum.
Ülkem için bereket huzur ve barış istiyorum.
Dünya için barış istiyorum.
Filistinde acı çeken insanların biran önce hzur bulmasını istiyorum. Onlara bu zulmü yapanların helak olmasını istiyorum.

Gelecek yıl görüşmek duasıyla :)

3 yorum:

Annekaz dedi ki...

bu güzel isteklerin hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle her şey gönlünce olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve mutlu bir yıl geçirmeni dilerim.

tedarikmucize dedi ki...

Teşekkür ederim annekaz ve crebro:)