24 Kasım 2008 Pazartesi

24 Kasım....

İlk olarak sevgili eşimin ve daha sonra bütün öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım.

Ben beceremedim öğretmen olmayı becerseydim bugün benimde günüm olacaktı. Üç ay dayandım ve bıraktım. Pişmanmıyım. Pişmanım. Geri dönebilirim böyle bir şansım var ama öğretmenlik benim fıtratıma uygun bir meslek değil. Aksi ve huysuz bir insanım. Birisine kafayı takarsam o kişi bitti demektir. Ağzıyla kuş tutsa yaranamaz. Sabırsızım. Aşırı sabırsızım. Çabuk sinirlenirim. Pek güleryüzlü biri değilimdir. Bir şeyi iki kere tekrarlamaya katlanamam. Gürültü sevmem. Konuşmayı pek sevmem. Mümkün olsa hiç konuşmayacağım :) Eh hal böyle oluncada devam ettiremedim. Hayırlısı.

Bugünlerde kendimden hiç memnun değilim yine. Sevmediğim yönlerim çok fazla ortaya çıktı. Törpülediğimi sanıyordum ama yeterince törpülememişim demekki. Çok canımı sıkıyorum kendimin çok. İyi bir pataklamak istiyorum kendimi.

Biran önce çarşamba akşamı olsun lütfen. Eski eşimi geri istiyorum. Bu yeterlilik sınavı yüzünden delirmek üzere. O kadar çalıştın bu kadar takma diyorum ama anlatamıyorumki. Olur inşallah olmazsada ne yapalım artık hayırlısı. Bugüne kadarki gidişatı ve başarı durumu ve çalışmasına bakacak olursa geçmemesi için herhangi bir sebep yok.

Haftasonu eşimin en yakın arkadaşının nişanına katıldık. Çoook sevdiğim bir insandır kendisi ve şükürki çoook şeker bir kişiyle evlenecek. Çok güzellerdi. Maşallah. İkisi içinde çok mutluyum. Düğünlerinide görürüz inşallah.

Yü.z.me ku.rsu ayarlayabildim nihayet ama henüz kayıt yaptıramadım. Tahlil sonuçları bekleniyor. Bir sorun çıkmaz diye ümit ediyorum. Geçen sene herhangi birşey yoktu. Mayısta tü.p be.bek için yaptırmıştım o zamanda sorun çıkmamıştı ama kendileri tekrar yapmak istediler. Annemle kızkardeşimde gelecek belki. Bakalım.

Bayram tatilini planlıyorum şu sıralar. Kurbanı kayınvalidelerde kesip yola düşeceğiz. Bakalım tekerlek nerelere dönecek. Bu tatil hem bana hemde eşime çok iyi gelecek. İkimizde çok bunaldık. 4 senelik çalışma hayatımda toplam izinlerimin sadece 10 gününde tatil yapıp kafa dinleyebildik. Diğer bütün izinlerimiz sağlık problemleri ile geçti. Allah dermansız dert vermesin. Şikayet ettiğimden değil. Artık sadece gezdiğim evde pineklemediğim bir tatil istiyorum. Yinede plan yapmayacağım. Olayı akışına bıracağım.

Hiç yorum yok: