13 Ekim 2008 Pazartesi

Her daim pazartesi sendromu :)

Saat kaç oldu ben hala ayılamadım.
Bugünde o kadar yoğunki. Şöyle 10-11 gibi gelebileceğim bir işim olsa. Geç çıkmaya razıyım. Yada daha az para almaya. Yeterki sabah erken kalkmayayım.
Beni bunaltıcı bir hafta bekliyor. Allah yardımcım olsun.
Spora bir gayret devam edince ağrılarım düzeldi :) Kendimi daha enerjik hissediyorum. Miskinlikten bunalmıştım artık.
Gazete okuma alışkanlığım geri döndüğü için çok mutluyum. Eskiden hergün okurdum. Bir ara bıraktım ama bir süredir. İşe gelirken her sabah alıyorum bayiden. Gün içinde fırsat bulduğumda okuyorum. İyi oluyor.
Üç kitabı aynı anda takip ediyorum. Bir tanesini gün içinde okuyorum. Bir tanesini akşamları okuyorum. Bir tanesinide yatarken okuyorum. Kitap okuma alışkanlığımında geri dönmesine çok sevindim ayrıca :)
Kitapçıları gezmek şu sıralar en büyük keyfim beni çok rahatlatıyor. Kitapları inceleyip birkaç kitap satın almak güzel oluyor. Eşimde kıyafet dükkanlarını gezeceğime buraları gezmemden memnun :))))
Dün yeni açılan al.ış.veriş.merk.ezi.ne gittik. Değişik bir mekan tasarım olarak. İçinde bir sürü mağaza var. Hepsi giyim kuşam üzerine. Sadece bir tane kitap satan dükkan vardı. O kadar büyük bir yerde bir tane olması garip geldi. Güzel bir yer. Gezmek keyifliydi.
Kurban bayramını eşimle başbaşa geçirmek istiyorum. Henüz kendisine bu fikrimi söylemedim. Uygun zamanı bekliyorum. Hayır diyemeyeceği bir anı yakalamalıyım :)))))))) Bayramlarda ailelerle olmanın önemini güzelliğini vs herbişeyini biliyorum ama ben yinede yalnız geçirmek istiyorum. Benimkiler beni çok geriyorlar sağolsunlar. Eşiminkilerde çoooook çooook sakin geçiriyorlar. Ramazanda iki aile ilede birlikteydik. Bu sefer nasıl olacak henüz bir fikrim yok. Kurbanı kesip ayrılabiliriz belki. Bakalım nasıl olacak.
Eşimin dok.to.ra ye.terl.ilik sınavı, sem.in.eri ve bir kon.fe.rans katılımı var şu sıralar. Sürekli kafası bunlarla meşgul ve ders çalışıyor. Allah yardımcısı olsun.
Bende kendi çapımda eğleniyorum :)



<<>>

Hiç yorum yok: