30 Ekim 2008 Perşembe

Az sendromlu bir pazartesi :)

Hayretki hayret bugün fazla bir sendromum yok :)
Bloglar kapalı birçok kişi mekan değiştirdi. Ben wordpresse bu adresimle geçemedim. Başka bir adresle denedim bu seferde beni kimse bulamaz diye vazgeçtim. Burada takılacağım artık.
Haftasonu bol başağrılı geçti benim için. Şevval ayı orucumu 5 gün tutabildim. İlk 3 günü bayram sonrası tutmayı denedim ve 3 gündede başım felaket ağrıdı. Midemde ağrıdı ama başağrım midemi unutturdu. Sonra biraz ara vereyim dedim. Baktım Şevval bitecek sonundan yakalayayım dedim. Cumartesi Pazar tutmaya çalıştım ama yine korkunç başım ağrıdı. Bugüne cesaret edemedim. Cesaret etsemde tutamayacakmıştım. Kızsal mazeretlerden dolayı :p
Cumartesi geç kalktım. Baktım eşim daha gelmemiş. O gelene kadar miskin miskin oturdum blogları okumaya çalıştım. O gelince yine miskin miskin beraber oturduk :D Akşama annemler davet ettiler. Onlarla yemeğe gittik. Gece 1 gibi eve geldik. Ben artık ağrıdan öleceğim sandım. Yattım uyudum hemen. Sahura kalkmadım. Bir ara uyandığımda baktım başım ağrıyor. Bir ağrı kesici aldım tekrar yattım. 10 gibi uyandım ohh başım ağrımıyor. Yataktan kalkmadım. Biraz keyif yapayım dedim. Eşimde erkek kardeşiyle kahvaltı yaptı. Erkek kardeş 1 sene aradan sonra kendi evine taşındı. İşyeri kendi evine yakın bir yere taşındı. Onu ve eşyalarını gördük. Kayınvalidelerdede başım bir tuttu. Yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum. Hareket ettikçe kafamı parçalıyorlar sanki. İftarı zor ettim. Yemek yedim ağrı kesici aldım ancak kendime geldim.
Döünüşte vi.a.p.or.t a uğradık. Biraz dolaştık. Eşimin telefonu bozuktu ona telefon aldık. Mause larımız bozuktu onları yeniledik. Saat 10 gibi eve geldik. Başımı tülbentle sıkıca sarıp yattım. Ağrı hala geçmemiştide :)
Sabah erken kalktım ve mutlu son baş ağrısı yok :))) Eşimi gönderdim. Kanalları araştırdım ama göstermiyor. Değişti ya ayarları pofff :S Akşam uğraşırız artık dedim. Kahvaltı yaptım çıktım evden. Mesai saatleri değişti. Artık yarım saat erken gelip yarım saat erken çıkacağız. Giriş değil ama çıkış çok iyi oluyor hehe :)
Öğle arası kendime birşeyler bakmaya çıkacağım. Benim en yakın arkadaşım cumartesi evleniyor eşimin en yakın arkadaşıda birkaç hafta sonra niaşanlanıyor. Yazlık varda kışlık doğru dürüst birşeyim yok. Biraz bakayım ancak beğenirim :)

27.10.2009 tarihli yazı :)
<>

Hiç yorum yok: